dinsdag 26 juni 2018

pastelservies Petrus Regout



Mijn verzameling pastel servies van P.Regout. Wie bij ons in huis voor het eerst binnenkomt kan er niet omheen en zeker bij mannen zie ik als eerste een veel zeggende blik naar mijn man. Ik zie ze denken; oké, zou ik als man dit willen.

 De beslagkommen van het pastel servies zijn echte blikvangers.
Ik heb er best wat jaartjes over gedaan maar ik heb inmiddels alle maten in alle kleuren.

Mijn trots is toch wel de twee blauwe beslagkommen.
Deze blauwe beslagkommen zijn niet verder gekomen dan een productievoorstel en dus nooit in productie genomen.


Beslagkommen gemaakt in de kleuren hard geel, roze en groen.

Gemaakt in drie maten:

doorsnee 22.5cm
doorsnee 24.5cm
doorsnee 27cm


Alle maten zijn gemaakt in twee uitvoeringen, een rechte standring en een sierlijke voet.

.