donderdag 28 juni 2018

Niets is wat het lijkt.



Ik ben verslaafd aan Instagram en nu ook weer opnieuw aan het bloggen, whoeoeoe heel gevaarlijk voor mij. Ik denk dat ik het geheel van foto's posten met een "compleet"verhaal erbij op een blog toch net wat makkelijker vindt dan op instagram. Dus schroom je niet als je geen zin hebt in mijn verhaal en lekker alleen de plaatjes kijkt. 

Nu is natuurlijk het meest voor de hand liggende verhaal bij deze foto's dat het zo'n heerlijke zonnige dag was, genoten van mijn home made pesto en op tafel liggen drie mooie handwerkboeken waaruit ik een mooi patroontje heb uitgekozen.

Niets is wat het lijkt, de pesto komt uit een potje, het Turkse afbakbrood was ruim 2 weken over datum ( maar mankeerde niks) de handwerkboeken heb ik op de oranjemarkt gekocht omdat ze zooooo mooi decoratief zijn ( ik kan nog geen haaknaald van een breinaald onderscheiden) de twee kaarsen staan voor decoratie van narigheid in een kopje omdat ik er geen passende kaarsenstandaard voor heb ( huh hoe is dat mogelijk met zoveel troep in huis) 



en ik heb ook niet echt gepicknickt, er zit niet eens koffie in het kopje :-)



Dus niets is wat het lijkt, maar toch heb ik een heerlijke dag gehad, zonnig en heerlijk gesnoept van mijn Turkse afbakbrood met pesto, rond gesjouwd met mijn kleurige spulletjes en plaatjes schieten.