vrijdag 7 februari 2014

dol op servies






Al tijden staat het servies van Pip Studio "lovebirds medallion"op mijn verlanglijstje.
via via kwam ik op de site van webshop serviesshop.com
wauwwww ik keek mijn ogen uit en ik kon haast niet kiezen (ken je dat)

woensdag deed ik mijn bestelling en vandaag had ik het al in huis,
ik ben helemaal happy, morgen is mijn zoon jarig en ga ik mijn nieuwe Pip Studio servies gebruiken :-) 

in de middag vul ik mijn bakjes met slagroom, jam en cakjes 








en in de avond met chips en dip





en als ik ze niet gebruik zet ik ze in het zicht, ze zijn te leuk om achter een dicht deurtje te zetten.

ik wist niet dat er zoveel van dit decor "lovebirds medallion" was en ik ontdekte nog meer merken in de webshop zoals "at home with Marieke"
tja mijn verlanglijstje is er niet korter op geworden

www.serviesshop.com


IrmaXXX en een heel fijn weekend

18 opmerkingen:

Myriam W. zei

Je hebt helemaal gelijk. Het is prachtig servies! Ben gelijk gaan neuzen op de webshop. Het ziet er allemaal zo leuk uit. ^^
Bedankt voor de tip. :)

crochetcookingandmore zei

Prachtig!! Ben er ook gek op. Wat heb je mooie kleur muur!!

kreamade zei

Wat mooi zeg!!! Inderdaad te mooi om in een kast weg te zetten. Fijne verjaardag morgen! gr. Hennie

Pierelantijntjes zei

het is echt prachtig Irma. Iid. niet wegstoppen, maar fijn gebruiken.
Alvast gefeliciteerd en een hele gezellige dag toegewenst!
liefs Ester

Art and Sand zei

Anyone would love to drop in for tea in your beautiful home with your wonderful color palette.

Nicole Claudia Blok zei

Oh, wat snoepig is dat servies zeg. De kleurtjes zijn zo lief... inderdaad geweldig om er wat lekkers in te doen en buiten gebruik in het zicht achter een deurtje...

Fijne verjaardag morgen :D

Groetjes, Collie

José zei

Wat heerlijk he, dat je hier zo van kan genieten! Hele fijne verjaardag en alvast gefeliciteerd!
Groetjes,
José

bella lullo zei

Immagini spettacolari!!

Claudia zei

Van harte gefeliciteerd met je zoon. Prachtig he, ik ben ook dol op Pip. Dat wordt een stralende verjaardag, geniet ervan!

Groetjes, Claudia

huis tjokvol zei

gefeliciteerd met je zoon,en wauw,smelt,smelt,smelt,dat servies is zoooooo mooi en leuk.

liefs yvonne

Zaanse Zolder zei

Dit past zó bij jou, die kleuren ook weer hè. Toppie!! Fijne verjaardag vandaag!

Katrien zei

Oeeewie, daar word ik helemaal blij van!
Ga gauw op de site kijken.

Chrissie en Heidi zei

Leuk!! Ik heb er ook al tig keer mee in m'n handen gestaan! Vooral de rode vind ik super schattig! Geniet ervan hoor! Liefs, Chrissie

Hjem & Glede zei

O ❤️❤️❤️beautiful photo;))
Have a nice weekend ;))

Hug Camilla .
Norway.

musjesbrocanteplekje zei

Ik ben ook dol op servies en spaar ook Pip,geweldig je nieuwe aanwinsten,lieve groet Musje.

Margriet zei

Ik ben ook dol op het Pip-servies, er staan alweer verschillende onderdelen op mijn verlanglijstje!
Fijn weekend!

Gemma zei

Mooi servies zeg! Gave kleuren.

Bienemize zei

Dat past ook echt bij jou!!!
En nog een dikke hiep hiep hoera voor je zoon!!