zondag 10 februari 2013

kleurtjes

wat hebben we afgelopen week een paar heerlijke lichte dagen gehad, een zonnetje door het raam en al mijn kleurtjes in huis en ik voel mij als een vis in het water,

(een dubbel klik op de foto's en deze worden vergroot)




en dan die vrolijke enveloppe op de mat SMILE SMILE :-))
samen met Joke hadden we een super gezellige brief wisseling,
zeg nou zelf dit is toch geweldig !
dank je wel JokeXXX
Joke en ik zijn ongeveer in dezelfde tijd een blog begonnen en het voelt inmiddels zo vertrouwd ik heb beiden blogs zien groeien, echt heel leuk. 

deze post kreeg ik van Hilde, zij is er ook 1 van het eerste uur zeg maar, super he dat we na zoveel jaren er nog zoveel plezier aan beleven,
Hilde je post was super een echte vrolijke noot op mijn deurmat, dank je wel XXX,
Voor Hilde maakte ik ook een gezellige brief en enveloppe en stuurde die naar haar.
 

en toen................kwam mijn boekje thuis, samen met Marika deed ik een round robin mini notebook project,
we stuurde elkaar een notebook, een notebook waarvan we zelf de kaft en de eerste 10 bladzijdes invulden.
Marika vulden  mijn note book verder helemaal op en ik die van haar, 70 bladzijdes helemaal speciaal gemaakt voor je rr partner zoooooo bijzonder,
en toen waren de notebooks klaar en stuurden wij elkaars boekje weer terug naar huis.
Een grootte doos met daarop geschreven "maak snel open verrassing"
en dat was het ook, een notebook die niet meer dicht kon en dus zekerrrrrr niet door de brievenbus, dus terug kwam in een doos en de doos opgevuld met allemaal persoonlijk en eigengemaakte spulletjes speciaal voor mij en ik over drijf niet als ik zeg dat ik kippenvel kreeg.
Het boekje heb ik inmiddels al tig keer door gekeken en gelezen, wat heb jij dit gaaf gedaan Marika, ik moet zovaak(en nog steeds ) glimlachen met wat je er allemaal bij schreef,

zo bijzonder

Marika I LOVE IT!!!!!!!!

op mijn pintrest account vond Marika een afbeelding van een gehaakte matroesjka, deze matroesjka heb ik staan in mijn album "ik zou willen dat ik DIT kon"
en Marika maakte hem voor mij,
 

xxx

 
een kaart als deze was de aanleiding dat ik wilden leren haken, hoe vind je dit, geweldig leuk toch
maarrrrrrrrrrrrrrna vele pogingen moet ik zeggen haken gaat hem niet worden voor mij, het lukt mij niet,

maar nu heb ik toch mijn eigen kaart want ook deze kaart haakte Marika voor mij,
dank je wel Marika,

zucht...........wat een feest he al die post van deze dames,
dank jullie wel,


IrmaXXX

21 opmerkingen:

Zaanse Zolder zei

wauw, wat heb je ontzettend mooie lieve geweldige post gehad !! En het notebook, lijkt me geweldig om zoiets voor een andere te maken, maar ik ben bang dat ik dat niet zou kunnen.

Marika Koeman-Mol zei

Ohhh leuke blog heb je er van gemaakt!!! En al die andere post Wat een feest om te postbode te zien komen zo!!! (beter dan van die blauwe brieven ahhahaha)
Alles is met veel plezier voor je gemaakt!!! Geniet ervan Enne wat staat die gehaakte kaart goed bij je andere spullen, helemaal zoals ik had bedacht Toppie dus!!!!
groetjes Marika

Marika Koeman-Mol zei

Ohhh leuke blog heb je er van gemaakt!!! En al die andere post Wat een feest om te postbode te zien komen zo!!! (beter dan van die blauwe brieven ahhahaha)
Alles is met veel plezier voor je gemaakt!!! Geniet ervan Enne wat staat die gehaakte kaart goed bij je andere spullen, helemaal zoals ik had bedacht Toppie dus!!!!
groetjes Marika

bella lullo zei

Amo il tuo mondo dove pastelli e vintage si incontrano, dando vita ad atmosfere uniche!
Bellalullo

Indruk zei

Wat een vrolijk blog heb jij! Ik ben ook net begonnen met bloggen, leuk om te lezen dat je zo'n leuk contact met andere bloggers hebt opgebouwd. Wat een gave post heb je ontvangen van ze, ze hebben er echt werk van gemaakt. Groetjes Pascale Je bent overigens ook welkom op mijn blog hoor!

Indruk zei

Wat een vrolijk blog heb jij! Ik ben ook net begonnen met bloggen, leuk om te lezen dat je zo'n leuk contact met andere bloggers hebt opgebouwd. Wat een gave post heb je ontvangen van ze, ze hebben er echt werk van gemaakt. Groetjes Pascale Je bent overigens ook welkom op mijn blog hoor!

Madelief zei

Wat een vrolijke post Irma. Leuk om zulke creative blogvriendinnen te hebben waarin je je hobby kunt delen!

Fijne week,

Madelief x

lien zei

wat een gezellige post heb je gehad, helemaal Irma-proof :)
Wat een mooi blog heb je toch,altijd die vrolijkheid, heerlijk!

Musje zei

Jeee Irma wat een blije post allemaal,daar moet je wel vrolijk van worden en je huis zo gezellig,sja dat haken he,brr mij lukt het ook niet en daar baal ik soms echt van,wil het zoo graag,daar kun je zoveel mooi`s mee,ik wens je een fijne week,lieve groet Musje.

Evarommeltjes zei

Wat een toffe post heb je allemaal ontvangen! Al die kleurtjes samen en dat gehaakte randje langs die kaart echt super!

marmarel zei

Wat mooi allemaal, heerlijk al die kleurtjes! Zo grappig om te zien dat er zulke verschillen zijn onder creatievelingen. De één werkt met papier, de ander haakt enz. enz. of een combinatie van dingen, maar toch heeft ieder weer z'n eigen insteek! Ik ben niet zo van het werken met papier, maar haken vind ik nou weer geweldig! :-)

Leonie zei

Wat een gezellige post allemaal! en ik leef met je mee... Ik zou ook zo graag haken, maar het lukt mij ook niet :(

Riitta Sinikka zei

♥ so many LOVELY things! Have a happy Monday! ♥ xxx Riitta

Pleuntje zei

Wat mooi en fleurig allemaal, o o ik krijg de bibbers, zie daar maar eens tegenop te knippen en plakken.
Geniet maar lekker van het zonnetje en het lentegevoel, maar dan wel achter glas, wat een kou buiten. X

Tante Jannie zei

Wat een ontzettend fijne post! Heerlijk al die vrolijke kleurtjes. :)

Joke zei

Wauw, wat een mooie plaatjes zie ik allemaal!

Joan zei

Mooi zeg al die kleuren..en niets leuker dan echte vrolijke post op de deurmat!

polkadotpeticoat zei

Irma you BRIGHTENED my whole day with this colorful post....Heidi

Miranda zei

Wat zul jij blij zijn als je de postbode ziet aankomen ;) Leuk om al die vrolijke spulletjes te ontvangen!

Fijne avond. Lieve groet, Miranda

Ellen van Vuuren zei

prachtige post, :-)
ook welkom op mn blogje !
jouw blog is 1 van de mooiste die ik ken !! Liefs, Ellen

Pasiatka zei

Pięknie kolorowo energetycznie pozdrwiam z Polski:)Renata