vrijdag 4 januari 2013

keukentafel

al tijden verzamelden ik plaatjes van het internet van vrolijke gekleurde eethoeken, verschillende modellen oude stoeltjes met gebladerde verf in verschillende kleuren, de houten bank die hadden we al maar nu liepen we tegen zulke leuke stoelen aan in een brocante loods en die konden we niet laten staan,
een witte, een blauwe en een nog lichter blauwe en een mint groene.
De eettafel ( wel een oudje maar van grenen ) stak nu wel heel erg af.
We verfde de onderkant met een rose krijtverf en bekleden het blad met tafelzeil,..........tadaaaaaa hier mijn eigen vrolijke keuken eethoek.
 
 
 
 












 
 
 
 
mijn round robin notebook is op reis, het thema is labels en dit zijn twee bladzijdes die ik er zelf in maakte,
vanavond komen mijn zusje en mijn nichtje knutselen een gezellig begin van het weekend,
iedereen een heerlijk weekend toegewenst,

irmaXXX


27 opmerkingen:

Zaanse Zolder zei

oooow wat een droom keuken, echt superleuk die kleurtjes....

Pleuntje zei

Erg gezellig en zo kunnen anderen weer een foto toevoegen aan hun verzameling gezellige eethoeken.
De groeten aan je gasten van vanavond en veel freubelplezier. X

Pink Pearl ® zei

Wat een gezellig uitstraling heeft je keukentafel gekregen. Heerlijk om van te genieten. Bedankt voor je inspiratie.
Gtz. Helmie.

Pleuntje zei

O Irma, wat een leuke uitnodiging voor een mini RR.
Ik ben nog bezig met iemand en dat hoop ik binnenkort af te ronden en dan stort ik me graag op een boekje met jou. We mailen wel even. X

polkadotpeticoat zei

Your are queen of cute my friend, I started my day on a happy note! Heidi

S askia zei

Ziet er heel gezellig uit, mooie stoeltjes en ook mooie bank!

lien zei

Wat een gezellige boel bij jou. Ik zou zo willen aanschuiven voor een kopje thee! Super!

Myriam zei

Wat een ontzettend leuke eetkamer!
Zo mooi, fris én gezellig. Knap gedaan hoor.

Liefs, Myriam

huis tjokvol zei

oo wauw die is leuk geworden,wij hebben dat ook een zeil op de tafel geplakt,staat erg leuk.

liefs yvonne

Marika Koeman-Mol zei

LEUK!!! En ik ga lekker verder in je thema RRN Erg leuk! De mijne is vandaag klaar en morgen gaat ie naar Lotte per post...
groetjes Marika

Interieur Inspiratie zei

Wat een leuke tafel heb je gekocht. En met het kleed heb je het zeker leuk aangepast aan de rest van je keuken.
Bijkomend voordeel is dat hij met het zeil erop lekker makkelijk schoon te maken is.

't Glimmenhofje zei

Het moest gewoon zo wezen dat je die stoeltjes vond en het is een heel mooi geheel geworden met je prachtig gekleurde tafel samen! Het is super gezellig in die keuken van jou, dat is duidelijk! Geniet van dit leuke plekje... Hartelijke groetjes, Joyce.

Miranda zei

Dat ziet er wel heel gezellig uit en wat heb je toch mooie verzamelingen!

Fijn (knutsel)weekend.

Lieve groet, Miranda

Musje zei

Super je tafel en stoeltjes en ohh ik ben helemaal weg van je gekleurde emaille verzameling,echt geweldig,ik blijf kijken,fijn weekend,lieve groet Musje.

atelier077 zei

Ziet er gezellig uit! Leuk allemaal die verschillende stoelen rond de tafel.

marmarel zei

Wat ziet dat er fantastisch uit!

Evarommeltjes zei

Wat een mooie stoelen en ook al helemaal de juiste kleuren geschilderd! Erg gezellig zo!

Renée zei

Prachtige eethoek! ❤

Renée zei

Prachtige eethoek! ❤

Tante Jannie zei

Wat een geweldige eethoek! Zo vrolijk!

Miriam - www.tbezigebijtje.blogspot.nl zei

Jouw blog valt meteen op... KLEUR!! Hier wordt je vrolijk van! En wat maak je leuke foto's. Ik ga nog even rondsnuffelen en misschien tot 'blogs'!

Groetjes,
Miriam

Pierelantijntjes zei

je tafel en stoelen zijn geweldig Irma!!! Wat een vrolijk geheel zo.
fijne week, liefs Ester

Fuchsiaantje zei

Hallo Irma, je foto`s zijn heel mooi en lief. Ik hou ook wel van die zachte kleuren, en het staat ook goed bij elkaar. Ik ben een nieuwe blogger en zou het leuk vinden als je eens eens bij mij komt kijken. Lieve groetjes en fijn weekend toegewenst, Riet.

Curious Clare zei

Stunning! Beautiful, fabulous colours.

Anoniem zei

dating advice after divorce http://loveepicentre.com/success_stories.php dating method of anthro

korting oad zei

Perfecte plek ...korting oad

Andrea Hof zei

mooi hoor ..ziet er heel knus uit