donderdag 28 oktober 2010

pastelservies Petrus Regout Maastrichts aardewerk met het Amore roosje

cake set met het Amore roosje

koffiepotten model Amsterdam


met Amore roosje


gemaakt in twee maten


1.3liter en 2liter

theepot model Riga
met Amore roosje

 
roomstelletje model Riga met Amore roosje

roomstelletje model Amsterdam
met het Amore roosje



 





kop en schotels model??
met het Amore roosje

kop en schotels model Enny
met het Amore roosje

sauskom model Amsterdam
met het Amore roosje
gemaakt in het geel


dekschaal model Amsterdam
met het Amore roosje
gemaakt in het geel


sla schaal model Amsterdam
met het Amore roosje
gemaakt in het geel


diepe broodschaal
model Amsterdam
grijs/blauw
met het Amore roosje
gemaakt in het geel en grijs/blauw

diepe broodschaal
model Amsterdam
geel met het Amore roosje
gemaakt in het geel en grijs/blauw


vlees schaal
model Amsterdam
met het Amore roosje
lengte 35.5cm


vlees schaal
model Amsterdam
met Amore roosje
lengte 32.5cm

klein beleg schaaltje
model Amsterdam
met het Amore roosje

soep bord
met Amore roosje
gemaakt in het geel

ontbijd bordjes
met Amore roosje
gemaakt in de zes pastel kleuren


botervloot
model Charmant
met het Amore roosje
gemaakt in het geel

26 opmerkingen:

Stadsmuissie zei

Schattig die zachte kleurtjes met dat bloempje!

Merle zei

absolut fantastic! great! <3
groetjes Merle

THE BLACK BARN zei

IK VIND DIT SERVIES ERG MOOI.
LIEVE GROET,
MIRANDA

THE BLACK BARN zei

IK VIND DIT SERVIES ERG MOOI.
LIEVE GROET,
MIRANDA

Carla zei

Is dit ook allemaal van jou???
Je hebt echt een grote verzameling hè!.
Ik vind ze schattig met die roosjes!!

fijne avond...lieve groetjes Carla.

Jolijn Design zei

Super! Prachtig met die lieve roosjes! En wat een indrukwekkende verzamelinjng!..

Groetjes,
Jolijn

Barbara zei

Wat een prachtig servies!!!

margarita ♥ Stipje ♥ zei

Stop Stop ik kan er niet meer tegen :)al dat moois.
wat een plaatjes ik ben denk ik verliefd :)
nee zonder dolle lieve Irma het is echt super wat je ons allemaal laat zien.
ik wil je een heel fijn en mooi weekend toe wensen.
liefs Margarita

Nanda Palinckx zei

Dit is echt niet leuk. Dat je een theepotje hebt en nog wat andere spulletjes oke. Maar wat nu allemaal laat zien gewoon om jaloers te worden. hahahaha.
Niet voor niets amore roosje.
groetjes,
Nanda

"Création" zei

Ohhh wat een prachtige serie is dit weer met dat lieve roosje. Werkelijk een feest om tijdens het diner van zulk mooi servies te kunnen eten, geweldig!!!

Lieve groet, Josephine

Home and Lifestyle zei

Ongelofelijk...wat een hoeveelheid!

Lieve groet, Ingrid

Caroline zei

Irma, bedankt weer voor deze verwennerij ! Wat leuk om al deze prachtige spullen te kunnen bekijken, het kannetje met het roosje aan de binnenkant is mijn favoriet, zo mooi. Je hebt echt een schitterende collectie en ik hoop nog veel meer want ik geniet echt van je posten met al dit moois. Groeten Caroline

rosenresli zei

Dear Irma,

you show us always beautiful things on your blog but this pastel coloured porcelain with the delicate roses is fantastic. I wish I had only one piece of it.

much lovely greetings,
Tanja from germany

Just Who I Am zei

Jeetje wat mooi allemaal ,is dit allemaal van jou wat je steeds laat zien?.Pff dan heb je wel een heel grote verzameling!Prachtig om te zien.
Groetjes Elisabeth

Willy zei

Je bent er druk mee om alles te fotograferen. Dit servies ziet er heel erg leuk uit met roosje.
Groetjes

Anna zei

Ik heb dit soort nog nooit eerder gezien, erg mooi hoor!
en wat heb je toch veeeeel!!! XXX

Pierelantijntjes zei

Echt prachtig!
Liefs Ester

Collie-Collie zei

Ohhhh, wat een mooi servies. Ik zie het zo voor me, een heerlijk koffietafel met dat servies en dan gezellig kwebbelen met een vriendin. Drinkend uit zo'n prachtig kopje... Smaakt véél lekkerder dan uit zo'n saaie mok!!

Of een tafel gedekt met al die mooie kleurtjes, het servies komt prachtig uit op een mooi wit kleed... prachtig!!

En alvast een heerlijk weekend!
Groetjes, Collie

http://truutske.blogspot.com/ zei

Wat 'n prachtige vrzameling heb je Irma en wat zul je hier ( met recht) trots op zijn.
Heerlijk dat je ons even laat meegenieten. Wens je een heerlijk weekend. Trudie.

lia zei

Ook dit heb ik nog nooit gezien.
Mooi hoor.

Fijn weekend, lia

Haikey zei

Deze heb ik nog nooit gezien.


gr, HAikey

Haikey zei

Deze heb ik nog nooit gezien.


gr, HAikey

THEA zei

Jeetje Irma, wat leuk is dat servies! Ik heb het nog nooit eerder gezien! Zo mooi met dat roosje!!

Ik vind vooral het melkkannetje zo lief!

Lieve groetjes van Thea

the cardigan-inn zei

super zeg! Die koffiepot is super.
Het blauwe randje is toch wel mijn favoriet.

ans zei

Wat een onwijs leuke site!
Heerlijk om van je mooie spulletjes mee te mogen genieten!
Groetjes van Ans.

mieke zei

Wat een mooie verzameling heb je.
Dat amore roosje heb ik nog nooit gezien, het is geweldig.